I weekenden den 26-27. april afvikler Dansk Volleyball Forbund Danmarksserie holdenes kvalifikationsstævne(r) til 2. division 14/15, og i den forbindelse mangler vi en eller to arrangørklubber der vil påtage opgaven med at stille haltid til rådighed, samt være behjælpelig med nedennævnte opgaver.
Der skal være tre baner til rådighed, og der skal være minimum tre meters friplads fra banen til væggen. – Afvikles stævnet adskilt (Herrer/Damer) er to baner nok pr. sted/række. Spillesteder med plads til begge rækker er ønskeligt.
Om det bliver lørdag d. 26. april eller søndag d. 27. april stævnet afvikles er afhængig af hvor vi kan få haltid.
Opgaven indeholder følgende:
- Åbning af hallerne samt omklædningsrum og cafeteria i tidsrummet 09:00 – slut·
- Opsætning af baner (antallet afhænger af antal deltagende hold)
- Sørge for at der er det fornødne antal bolde (ca. 30 stk.) i hallen
- Påsætte rutinerede sekretærer ved alle kampe. – der anvendes DT-kampskemaer
- Stille med en stævneleder der vil være til stede under hele stævnet og sørge for kampafviklingen, samt indgå i protestkomiteen
- DVBF planlægger stævnet og udsender diverse informationer til de deltagende hold.
- DVBF påsætter dommere til alle kampe.
Som modydelse for ovenstående modtager klubben:
- Kr. 100,00 pr. kamp der påsættes sekretær.
- 1 stk. Volleyballbold pr. række man afvikler, af DVBF mest anvendte mærke. Til jeres orientering, kan der deltage op til 8 hold og der skal spilles op til 12 kampe.
Interesserede klubber bedes melde tilbage til undertegnede snarest muligt, og senest søndag d. 16. marts 2014. Med oplysninger om hallens navn, størrelse og faciliteter.
Turneringsstyregruppen vil efterfølgende vurdere de indkomne ansøgninger, og udpege en eller to arrangørklubber.